wtorek, 11 czerwca 2013

Efekty ćwiczeń z Mel B.

Cześć ! :-)

Ufff, jestem totalnie zmęczona. Dopiero co wróciłam do domu i czuję się tak, jakbym miała zderzenie z kilkuset tonowym samochodem. Jestem wykończona. Mimo to zrobię dzisiaj moje standardowe 10 km na rowerze. Tak szczerze to nie wyobrażam sobie teraz dnia bez roweru ! Ale o tym napiszę więcej w kolejnym poście.

Kiedy byłam jeszcze osobą początkującą (w kwietniu), próbowałam szukać różnych wpisów na forum na temat efektów ćwiczeń z Mel B. Wiem, że jest bardzo dużo osób, takich jak ja, które próbowały znaleźć to samo. Niestety opis takowych efektów jest bardzo skąpy. Postanowiłam zaufać czarnoskórej kobiecie i codziennie, sumiennie ćwiczyć pośladki i brzuch. No cóż, z brzuchem nie wytrwałam. Walkę zaczynam znów od dzisiaj. Na wakacje musi być płaski, inaczej sobie nie daruję. 

Co sądzę o ćwiczeniach pośladków z Mel B ? Rewelacja, naprawdę rewelacja. Spotkałam się kiedyś z wpisem z jednej użytkowniczki forum, że jej pośladki stały się jędrne już po 3-4 dniach ćwiczeń. Uśmiechałam się drwiąco, myśląc, że nie jest to możliwe. Gdy sama zaczęłam ćwiczyć, znacznie zmieniłam zdanie. Efekty są naprawdę super, moja pupa się podniosła i jest jędrna. Codziennie, od 10 kwietnia, ćwiczę przez 10 minut. 
Dieta ? Tak szczerze to żadna. Ograniczyłam chipsy, słodycze, ogólnie same "uzupełniacze". Jest dobrze, czuję się naprawdę jak nowo narodzona. Codziennie staram się wypijać butelkę wody, zmieniłam drugie śniadanie ze słodkiej bułki, lub z jakąś wędliną, na suchą bułkę i jogurt. Świetne rozwiązanie, polecam gorąco :-)

A tutaj macie mój efekt. Wiem, że nie jest idealnie. Jeszcze długo nie będzie. Ale myślę, że to naprawdę duża poprawa.

Trzymajcie się, do następnego ! :-)

Nesta.






0 komentarze:

Prześlij komentarz